اسپیکرهایی از آینده با تکنولوژی وطراحی های منحصر به فرد با قیمتهای عجیب ,

menuordersearch
speakerland.ir
۱۳۹۴/۸/۱۵ جمعه
(0)
(0)
اسپیکرهایی از آینده با تکنولوژی وطراحی های منحصر به فرد با قیمتهای عجیب
اسپیکرهایی از آینده با تکنولوژی وطراحی های منحصر به فرد با قیمتهای عجیب

نگاه و بررسی کوناه به خاص ترین اسپیکرهای دنیا که به تعداد محدود و لیمیت برای آدم های ثروتمند ساخته میشوند و در سال گذشته موفق به دریافت جایزه های زیادی شده اند.

Beoplay A9 به لطف سیستم تقویت کننده دیجیتال قدرتمند 480 واتی، هر اتاق را با صدای دقیق Bang & Olufsen Signature Sound پر می‌کند. اقتباس داخلی اتاق صدا را کاملاً با محیط اطراف خود تنظیم می‌کند، بنابراین می‌توانید موسیقی خود را همانطور که هنرمندان در نظر داشتند تجربه کنید.روزهای پنهان کردن استریو شما گذشته است. ما Beoplay A9 را مانند یک مبلمان زیبا طراحی کردیم - با مواد دقیق انتخاب شده و توجه بی نظیر به جزئیات. نتیجه یک قطعه نمادین از طراحی موسیقی است که می‌توانید در هر مکان به نمایش بگذارید.روکش های بلندگوی بلندگوی   A9با همکاری مارک معروف پارچه، Kvadrat ساخته شده است.
B&O A9
"بدون شک Courante تکامل بلندگوها است.BRS اعوجاج شگفت آور کم، یک پاسخ فرکانس عالی و سرعت سریع و دقیق را ارائه می‌دهد که هنوز توسط هیچ بلندگوی دینامیکی معمولی حاصل نشده است.لحظه ای که به Courante گوش می‌دهید، از میزان طبیعی بودن صدا حیرت زده خواهید شد!میزان خلوص صدا که از کابینت منحصر به فرد و کم جرم خواهید شنید بسیار غریب و نفس گیر است.Courante با استفاده از مفاهیم فوق العاده ابتکاری ساخته شده است، بهترین دستگاه بلندگو است که هیچ کس به جز Bayz Audio متوجه آن نشده است
BAYZ audio
هیچ چیزی شبیه Nautilus به نظر نمی‌رسد. انقلابی که به راه افتاد و امروز نیز نمادی است.  هر کاری را انجام می‌دهیم. Nautilus در سه رنگ استاندارد وجود دارد: آبی نیمه شب، سیاه و نقره ای. ما همچنین یک سرویس ویژه ارائه می‌دهیم که می‌تواند با هر رنگ از یک نمونه یا منبع رنگ مطابقت داشته باشد.مارپیچ ها و لوله های قابل توجه ناوتیلوس از تحقیقات ما در ایجاد واحدهای درایو بلندگو همانطور که می‌خواستیم رفتار کنند: این فناوری Nautilus Tube،، که برای آن برنده جایزه Queen برای نوآوری شدیم، تقریباً در تمام بلندگوهایی که می‌سازیم یافت می‌شود.
B&W NATILUS
 y 60 کیلو نیروی رانش پشت ووفرهای جانبی. فشار صوتی داخلی 174dB. این سطح پرتاب موشک است.بیش از 80 متخصص در زمینه آیرودینامیک، اتومبیل، آکوستیک و مکانیک برای تکمیل سیستمی که قادر به حفظ این شرایط جسمی شدید باشد، زمان برد. 10 سال تحقیق و توسعه و 25 میلیون یورو صرف بهترین مهندسی صدا در جهان شد
DEVIALET PHANTOM
aparatfacebookgooglelinkedintwiter
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

2 نظر
kian mahmoodian
چهارشنبه پنجم خرداد ۰۰
پاسخ
()
()
kian mahmoodian
هنوز اعلام نکردن قيمتش چه مبلغي حدودا هست
پاسخ مدیر سایت
سلام از ۴۰۰۰ دلار شروع میشه
پاسخ مدیر سایت
logo

دفتر مرکزی : تهران - خیابان ميرداماد- مجتمع کامپيوتر پايتخت-
شعبه1: میرداماد-مجتمع کامپیوترپایتخت-طبقه دوم-واحد 251
تلفن: 09120142256
شعبه2 : میرداماد-مجتمع کامپیوترپایتخت-طبقه دوم-واحد 269
تلفن:09361111582
شعبه 3 : جزیره زیبای کیش-مجتمع مروارید-طبقه همکف
تلفن های تماس :
02188850151 | headphoneland.ir@gmail.com

گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.
ما معمولا در کمتر از 5 دقیقه پاسخ می‌دهیم
شهریار
پشتیبانی واتساپ
چطور میتونم کمکتون کنم؟